Uttråkad!!

Asså nu är det illa, riktigt illa! Var så sjukt trött förut idag och blev helt överlycklig när Helen ringde och sa att hon inte tänkte träna... vilket helt plötsligt blev en anledning för mig att göra det samma! Men nu har det bara gått utför... det händer inte jättemycket på FB, är inget intressant på TV och ja... det finns inte så mycket att göra helt enkelt! Utan jag kommer på den brillianta idén; jag tyckte ju alltid att det var så kul att spela tv-spel när jag var liten... så jag googlar och hittar en sida där jag kan spela super mario! Sjukt kul, men gud va nördigt! Det är ju tecken på att jag är uttråkad om något! Ser helt klart fram emot helgen så det kan hända lite kul saker! Ett litet tillägg nu är att jag självklart har slutat spela... det var inte alls så kul som jag kom ihåg, för jag dog ju bara!!!

Jag önskar en bra kväll åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0