Segt är ordet!

Söndag = segt!
Mer behövs nog inte säga om idag... men om gårdagen kan man säga lite mer!!
Började dagen med att åka till Maria för att hjälpa henne att flyttpacka... ibland måste man ställa upp och hjälpa för att få sina egna viljor igenom ;)  Så såklart, ego som jag är, hjälpte jag henne!

Det blev en massa grejer, mer än man kan tro! Men så jag slängde... hehehe, stackars Maria vet inte vad jag har slängt och inte :P  Maria bjöd på luch, riktigt smaskigt! Runt 16.30 tog jag bussen hem för att göra mig iordning för kvällen... utgång stod på agendan (min vilja som jag fick igenom!) Förfest hos mig med bra sällskap och sedan en grym utgång på Tempel, TACK allihop!!

Efter en så bra kväll är det inte konstigt att det är segt idag... Nu tror jag att jag ska återgå till liggande läge i soffan och trycka i mig lite Ballerina-kex :) smaskigt!

Bilder lär komma... men förmodligen inte här så kika på fb!

Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0