Sakna!

Fick en tanke bara sådär... en påminnelse om hur bra vi hade det i england. Vilka bra människor jag träffade!

Jag kom att tänka på de gånger när vi haft köks-häng och Michael, Espen, Denis, Alex och David bestämt sig för att ha en all night longer. Själv kanske jag begav mig till mitt rum runt en sådär 2-3... och självklart var killarna i full gång med ölen! Morgonen därpå kunde jag och Marianne vakna av att vissa killar står och knackar på dörren till vår korridor. De hade självklart en ölburk i handen och humöret var på topp! Det var helt enkelt frukostdags!! Har nog aldrig varit med om mer underhållande frukostar, och har aldrig haft så kul i ett kök förut att jag suttit där i pyjamasen hela dagen :)

Saknar våra gemensamma frukostar... SAKNAR ER!

Michael... om du läser detta! Jag har en jättefin Hello Kitty bild som jag vill skicka till dig! Hörs på skype snart hoppas jag!!

that's my memories, the best memories ever...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Selvfølgelig leser jeg:) Alltid, men det kan ta litt tid mellom hver gang.. Savner deg Cilla, kommer til Sverige snart! Hvor er du nå, Karlstad cA? Puss & kram:p

2010-04-09 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0