Pausknapp tack!

Just nu vill jag bara pausa. Stänga av och spola fram... hur gör man detta? Skulle vara glad om jag vaknade upp den 2:a april med två avklarade och godkända tentor! Men icke... har inte hittat pausknappen än! Tiden går lite fööör fort och jag hinner liksom inte med!

Hade tvättid i morse, lagom kul... när jag bokade den igår tyckte jag att det var en ypperlig idé att tvätta på förmiddagen eftersom jag ändå bara skulle vara hemma och plugga. Meeeen, när klockan väckte mig i morse var idén snabbt mycket dålig! Var så himla trött... snoozade och gick sedan som en zombie ned till tvättstugan. Vet inte hur jag lyckas... men jag får alltid en torktumlare som inte fungerar. Så min lägenhet ser numera ut som något annat, för det hänger kläder överallt... det ogillar jag starkt!

Något som är positivt i denna annars ganska sega tillvaro är att vi idag hade sista föreläsningen i externredovisning. Känns skönt... nu ska det bara pluggas in och tentas av, det är ju nästan inte jobbigt alls! Har hört att positivt tänkande skall vara bra!

Nu skall allt som finns att veta om marknadsföring tryckas in i min lilla hjärna... får se hur mycket som får plats!

Kul liv, KUL liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0