Måndag och dags för nya tag och ny tenta att plugga till!

Man skulle ju kunna tro att det räckte med att ha en tenta i fredags, men nej... det blir en externredovisningstenta den 1:a april också. Vilket skämt!! Den kommer att vara svår, och idag är det dags att ta tag i att förstå allt med värdering av varulager, kundfordringar och annat trevligt!

Än så länge har inte vattnet "hämtat sig" efter helgens läcka, så borde koka lite mer vatten så jag har något att dricka ikväll...
Idag ska jag försöka ta mig iväg på lite träning, det blir ju inte så ofta som man skulle vilja då allt plugg sätter stopp för det mesta! Men denna veckan borde jag hinna träna lite i alla fall.

Är så sjukt trött just nu, men helgen har varit mycket bra så antar att det är värt det. I fredags hade jag min tre-rätters middag men de finaste vännerna. Det var himla trevligt... nu ser vi fram emot nästa middag efter påsk :)  Den här helgen har jag inte sovit mycket... förutom ett par timmar i soffan igår. Så jag ser nästan fram emot en lugn helg med tentaplugg... för i helgen fååår jag bara inte bli lockad att följa med ut, fastän det är sista helgen på Blue moon. Måste måste måste plugga en massa... får ha en mycket bra påskhelg istället!!

Men nu är det dags att diska och göra sig iordning för snart är det dags att bege sig till skolan för "övningstillfälle nr 1" och tentaplugg :)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0