Händelsefullt!

Ja enligt den här bloggen kan ni se hur händelsefullt liv jag har just nu... har inte hunnit skriva alls på ungefär en månad!! Det är nog rekord tror jag!

Det ska bli bättring på det...

I lördags åkte vi till Varberg för att fira våra fina flickor Sandra och Maria, som tillsammans fyllde 50, och var för sig fyllde 25! Vet inte vad jag ska säga mer än att flickorna är helt underbara och att kvällen var den bästa på länge!! De hade utlovat årets fest, och som det ser ut nu är den svårslagen! Blev endast 25 (!) bilder för mig under kvällen, vilket tyder på att jag hade fullt upp med annat trevligt än att just ta kort... förhoppningsvis var någon annan flitigare så ni kan få se bilder vid ett senare tillfälle :)

Nu så, sängen! Det sämsta med en riktigt bra party-kväll är att man är trött efteråt! Men det är det ju helt klart värt flera gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0