Grattis kära bror!

Idag är det den 18:e mars, alltså min kära brors födelsedag! Så ett stort GRATTIS till honom! Pratade med honom förut och han sa att 27 var en bra ålder, så jag ser fram emot att bli äldre jag med :)  I morgon åker mor och far ner till Fredrik och Mariette för att fira Fredrik, synd att jag inte kan vara med! Det är alltid kul att åka och hälsa på brorsan, men ännu mer nu eftersom de har flyttat... får kanske bli i höst som jag åker dit, eftersom bror min ska jobba i Holland i sex månader... om han ändå kunde hålla sig hemma så jag kan hälsa på dem :)  Hoppas att de får en bra helg i alla fall!!




Det här är brorsan när vi var i London i januari :)

I morgon är det tenta... usch och fy!! Men sen är det helg!!! Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0