Dålig disciplin på mig nu...

Ja nu är det minst sagt dålig disciplin på mig... när det gäller det mesta tyvärr!! Plugget i skolan gick sådär, satt mest och funderade på andra livsavgörande saker än just marknadsföring... kan tyvärr bli min första omtenta på fyra år nu på fredag(!)  Den andra saken som inte går så bra just nu är träningen... den lyser med sin frånvaro! Sen så slinker det ner en himla massa kakor... gott jo visst! Det sista som inte går så där lysande är jag och min shopping. Idag har jag spenderat en massa pengar... det var ju inte alls tanken!!

Istället för tentaplugg åkte alltså jag, Cadde och Helen in till stan klockan 15 för en fika. Mycket trevligt med lite kaka, eller inte så lite kaka... och snack! På cafét trodde de att vi var galna eftersom vi tryckte i oss en hel del! Men som sagt, gott var det! Vi är inte flickor på dieter... sån skit behöver vi inte!

Gick till optikern och kollade synen, nu är mina nya glasögon beställda!! Härligt! Efter det gick jag till systemet... en hel del inhandlades, så det kan nog bli fest i helgen med tror jag! Trevligt :)  Sprang in på H&M, hittade en del och drog kortet på 650 kronor... som sagt, inte alls enligt planen!

Nu SKA jag kolla lite på plugget... om det inte är något bra på TV vill säga!

Disciplin, vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0