Aj då, måndag igen!

Var riktigt jobbigt att gå upp i morse, vilket kan bero på att det är måndag... eller för att jag bara är grymt trött! När det är måndag är det ju dags att ta tag i livet igen och inte ligga på latsidan... så jag har klarat av två föreläsningar med externredovisning plus lite tentaplugg i bibblan (med betoning på lite!). När ska folk förstå att måndagar inte är till för att göra något vettigt på? Det är dagen man behöver för att återhämta sig efter helgen..!

Det känns så där lagom kul att tänka på hur den här veckan kommer fortsätta... eller ja måste fortsätta! Det blir en massa plugg eftersom jag inte började tentaplugga förrän idag! Vem vill börja i tid liksom, det är ju grymt tråkigt!

Jag har under de senaste veckorna frågat mig själv varför jag har valt att läsa företagsekonomi A helt frivilligt! Den är ju inte alls kul och glidig, utan man måste fatta en massa och plugga... inget jag har någon lust till just nu! Tanken med att ha en examen är ju att man ska slippa plugget och tjäna en massa pengar... varför gör inte jag något av det?! Lite skoltrött kanske? Jo, så skulle det mycket väl kunna vara. Men nu är planen att plugga ett tag till så då är det väl bara att ta sig i kragen och härda ut... är någon villig att ta mig i kragen, för jag orkar inte själv!

Fan asså, måndagar är inge bra alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0