Åhhhh fredag igen!

När jag tänker fredag vill jag ha känslan att det är helg och att jag kan ta det lugnt och ha en riktigt kul och bra helg. Idag är det fredag... men känslan jag har nu är mer "fan, hur mycket mer måste jag plugga?" Eftersom det är fredag innebär det att det bara är en vecka kvar till tentan... det är sjukt mycket som jag måste lära mig och det går segt, riktigt segt! Satt från 9-15 igår i tysta rummet i bibblan, och från 8-14.15 idag... vet att det inte räcker, så borde väl sätta igång igen nu! Ska gå till det där tysta rummet imorn också, och förhoppningsvis även på söndag! Kul liv, eller inte! Ska göra allt jag kan för att kunna gå ut med gott samvete imorn kväll... vill inte missa något kul ju! Så på söndag får det inte vara för seeegt utan jag måste orka upp och plugga! Hoppas verkligen att det går...

Hoppas att ni har bättre fredagskänslor än vad jag har... önskar ingen denna känsla!
Förhoppningvis så ses vi i dimman imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0