Tillbaka i Karlstad!!

Nu är jag alltså hemma i Sverige, och till och med tillbaka i Karlstad!! Kan det bli bättre? Känns bra i vilket fall!

Kom till Calle igår eftermiddag, och blev mött utanför Marias lägenhet av Helen! Hon gav mig nyckeln till mitt nya hem de kommande två veckorna, alltså Marias lägenhet! Är väldigt generöst av henne att låta mig bo där tills jag får min egen lägenhet.

Idag har jag varit på stan och inhandlad mig två par nya skor... välbehövligt enligt mig så klart!! Nu sitter jag i skolan, eftersom jag inte har något internet än... och klockan ett har jag upprop, känns lite speciellt!! Förhoppningsvis lär jag känna lite goa människor!

Nu får jag gå till "utbytestanten" och tala om att jag är hemma och vid liv... och att min termin i Worcester har varit riktigt bra!!

Hörs snart hörrni!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Välkommen hem älskade du! :)

2010-01-25 @ 22:33:39
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0