En vecka i Karlstad...

Nu har jag varit i Karlstad i en hel vecka! Tiden har gått så grymt snabbt, vet liksom inte riktigt var den tog vägen. Har under denna veckan insett att jag kommer få mycket plugg även den här terminen... men det är väl bara att acceptera och gilla läget! Jag har dessutom hunnit med att vara "nolla" igen, dock bara en dag... men ack så roligt!! På tisdagen var jag på bio med Helen och Cadde, vi såg Snabba cash. Den var brutal, men bra! På onsdagen genomförde jag årets första träningspass, för att vara ärlig var det första träningspasset på cirka en och en halv månad... det kändes vill jag lova!! På torsdagen hade jag föreläsningar, lägg märke till pluralformen... är ju bara van att säga att jag haft föreläsning! På kvällen blev jag och Helen bjudna på fika hemma hos Axel, trevligt värre! På fredagen hade jag återigen föreläsning, och den även mycket tidigt... 8.15, bara att börja vänja sig! På kvällen kom Maria hem ifrån Oslo, skönt att se henne igen!! Jag bjöd Helen och Maria på mat, mycket mysigt!! Lördagen spenderades på stan med Maria, Helen och Sandra! Vi fick även lite snabbvisiter av Åsa och Emelie. Känns helt klart mycket bra att vara tillbaka och träffa mina fina flickor! På kvällen blev det party hos Åsa och Alex, för att fira Alex födelsedag! Vi gick till Tempel, första gången för mig :) det var en mycket bra kväll!! Idag har jag, Helen och Maria ätit pizza och slappat... en riktig söndag!!

Det var en snabb uppdatering över vad jag har gjort den här veckan... förmodligen kommer den kommande veckan att gå lika snabbt, och på fredag kommer mor och far med flyttlasset! Ska bli kul att få min nya lägenhet!

Ha en bra vecka gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0