Long time no see!

Long time no see... det kan förklara mycket just nu! Insåg just att det var hela tre veckor och fyra dagar sedan jag bloggade senast. Det kan kallas dåligt!

Long time no see kan också förklara helgens aktiviteter... då vi tjejer ska ha reunion hos Sofie i Göteborg. Det var verkligen länge sedan jag träffade några av dem, så det ska bli så grymt kul! 12.50 idag går bussen och då börjar äventyret... Det brukar alltid bli händelsefullt och helt sjukt bra när vi ses och hittar på saker, så jag tvivlar inte heller denna gång! Batterierna till kameran är laddade och den kommer att användas flitigt! Bildbevis kommer förmodligen senare... ni kommer önska att ni var med :P

Aja, nu måste jag fixa tvätten och packa det sista... för klockan 12 ska jag träffa Helen och Sandra för ett besök på systemet! Mycket viktigt inslag under denna helg :)

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0