Vänner är allt!

Läste precis ett mail jag fick av min underbara vän Sofie. Jag kan inte säga annat än att jag har världens bästa vänner och att deras ord betyder så mycket! Blir alltid så glad när era ord trillar in!

Sofie, dina ord betyder enormt mycket! Du är en av de finaste människor jag känner, så omtänksam och ödmjuk! Se dig själv i spegeln och klappa dig på axeln och se vad vi alla runt omkring dig ser; en vacker, ambitiös och helt underbar människa! Jag lovar dig att det är vad alla dina vänner ser, och jag hoppas att du också ser det!

Sofie skrev att hon hade stött på en av mina bästa vänner från Lidköping... världen är liten! Mina vänner är dina vänner ;)

Jag tycker synd om de personer som inte har några vänner, för mina vänner betyder allt! Jag önskar att alla kunde ha sådana vänner som jag har!

Till er mina vänner, TACK för att ni finns i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0