Bara en massa gnäll...

Jag vet att jag ibland är gnällig, och det tror jag att alla är då och då... men vissa är det tamejfan jämt! Börjar bli lite trött på det nu!!

En av mina "flat mates" pratar enbart om sig själv och sina problem... ja men tack för att du frågar hur jag mår!! Nej, jag bryr mig faktiskt inte... men jag orkar inte längre lyssna på alla hennes problem utan att jag ens har frågat henne! Det bara kommer... som om inget kunde stoppa det! Men elak som jag är försöker jag stoppa det genom en så kallad tigande död! Jag gör alltså inte så mycket mer än säger jaha, tråkigt eller liknande.

Jag vet att jag låter gnällig när jag skriver detta, men det är faktiskt skit-jobbigt! Men om lite mer än en vecka så är det över... då åker hon hem, och jag med i och för sig. Fast jag kommer tillbaka, men det gör inte hon! Jag ledsen? Nej inte direkt!

Jag kanske återkommer med lite mer gnäll en annan dag!

/C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0